Zadání č. 1 ze dne 28. 1. 2016

Zadáno dne 28. 1. 2016 Termín odevzdání: 3. 3. 2016

Zadání dostáváte do rukou a bude zveřejněno zde na www.apriori.webnode.cz

Omluvy typu, že jste to nevěděli, neakceptuji.

 

  • Jaké motivace využívat cestovní ruch mají vaši klienti – hosté?

  • Charakterizujte služby cestovního ruchu.

  • Popište co se rozumí pojmem stravovací služby?

  • Uveďte, jaké jsou nejnovější trendy v oblastech ubytovacích služeb, stravovacích služeb, společenskokulturních služeb.

  • Vysvětlete pojem marketingová koncepce.

  • Vysvětlete důležitost znalosti potřeb zákazníka. Využijte stupnici podle Maslowa a Kotler – Armstrong. Porovnejte obě.

  • Jaký je rozdíl mezi ekonomickými a sociálními determinanty?

  • Popište druhy – typy turismu a turistů. Na co se u jednotlivých skupi musíte zaměřit a jak přizpůsobíte své služby jejich nárokům?

  • Jaký je rozdíl mezi výrobkovou a prodejní koncepcí?

  • Vžijte se do vaší budoucí role – jako manažer budete muset sestavit marketingový plán. Vysvětlete v 8-10 bodech jednotlivé fáze marketingového plánu.

    Začnete tedy Celkovým shrnutím, což jsou hlavní cíle a strategie prto období, Dále pokračujete Situační analýzou... a zakončíte Akčními programy a Kontrolou. Vaším úkolem bude doplnit chybějící body 3-5.

  • Charakterizujte analýzu BCG a vysvětlete jednotlivé sektory.

  • Charakterizujte analýzu SWOT a vysvětlete jednotlivé sektory.

  • Jaký je rozdíl mezi marketingovým makro a mikroprostředím?

  • Marketing není jen řečnění - analyzujte současný český trh gastronomie. Zvolte formu referátu, s rozsahem 250 slov. Tato úloha je povinná a bude klasifikována jako řádná slohová práce – v předmětu ČJ.

 

Pro zpracování otázek a úloh můžete využít webové stránky, učebnice marketingu a odborné publikace a nebo z velké části vaše sešity s poznámkami z hodin marketingu.

 

Jako knihu můžete použít: Jakubíková, D.: Marketing v cestovním ruchu. 2. vydání Grada 2012 Brno.

 

 

KONZULTAČNÍ HODINY

Od 15. září 2022

vždy v pondělí a úterý 

od 14.30 do 15.30

Platí do konce školního roku. 

Během průběhu distanční výuky jsou konzultace  

ve stejnou dobu jako při výuce prezenční.

JEŠTĚ BUDE DOPLNĚNO.

Pokud víte, že chcete přezkoušet, studijní průkazy, žákovské si  berte sebou.

  • Žádosti o přezkoušení, odevzdání referátů nebo doplňující testy mi oznamujte nejlépe tři dny předem. 
  • Pro dotazy na klasifikaci využívejte konzultačních hodin, nikoli dobu přestávky nebo během vyučování. 
  • V době distanční výuky lze domluvit společný čas formou žádosti přes SMS. Nezapomeňte se do sms podepsat a hned na zač. zprávy uvést vaši třídu pod zprávu.  
  • Další forma komunikace je chat aplikace: ______________.